Vážení zákazníci, ve státní svátek 28. září máme ZAVŘENO. Vaše objednávky budeme odesílat následující den.

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží

Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) můžete vyřídit zasláním zboží na adresu skladu:

Doypacky s.r.o., Havířská 518, 280 02 Kolín.

Vždy prosím dodržte tento postup:
  1. Pokud zboží posíláte zpět, vyplňte vždy formulář níže, nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
  2. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s etiketou identifikující zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  3. Zboží pošlete do našeho expedičního skladu do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
  4. Zboží neposílejte na fakturační adresu.
  5. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. V případě vracení peněz převodem nebo v hotovosti na provozovně, není účtován žádný poplatek. 
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 722 101 080, nebo napište na info@doypacky.cz

Záruka

Na obaly a stroje je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců ( na svářecí stroje užívané k podnikání se vztahuje záruka 1 rok ).

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 722 101 080, nebo emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).

Vaše osobní údaje budou použity k vyřízení vaší poptávky nebo dotazu, zvýšení spokojenosti po celou dobu procházení tohoto webu, a k dalším účelům popsaných na stránce ochrana osobních údajů.