Poradíme vám s výběrem
Po-Pá: 9:00 - 15:00

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

FAQ


Dotazy k produktům

Jakou velikost sáčku mám zvolit?

Pro výběr správné velikosti sáčku nejsou důležité gramy, ale objem suroviny v mililitrech. 
CO BUDETE POTŘEBOVAT?
• kuchyňskou váhu
• odměrku v ml
• produkt, který budete balit do sáčků
 JAK POSTUPOVAT?
• na váhu si položte odměrku a váhu vynulujte (tlačítko TARE)
• do odměrky nasypte požadovanou hmotnost suroviny ( např. 100g ořechů )
• nyní se podívejte na odměrku, k jaké rysce surovina dosahuje (např. 400ml )
• to je váš výsledný objem v ml. Pro náš příklad budeme hledat sáčky o obsahu nejbližším v řadě směrem nahoru, tedy 500ml.
 

Můžete mi zaslat vzorek obalu?

Ano, vzorek sáčku vám rádi zašleme. Jak si vzorek objednat? Na produktové stránce si zvolte správný objem sáčku (Zvolte variantu). Pod tlačítkem "Vložit do košíku" je tlačítko "Objednat vzorek". Po kliknutí se vám vloží 1 kus zvoleného produktu do košíku.  Vzorky lze objednat pouze po 1 kuse a maximální množství vzorků v košíku je omezeno na 10 kusů.

Vydrží sáčky teplotu 100°C a vyšší?

Všechny naše skladové sáčky jsou testovány při teplotách do 60°C, proto je nemůžeme doporučit ke sterilaci, pasterizaci, ani k dalším úpravám potravin, kde je použita teplota vyšší než 60°C. Pokud máte zájem o obaly, které vydrží i vyšší teploty (max. 90°C), můžeme vám je vyrobit na zakázku včetně vlastního potisku. MOQ se u zakázkové výroby pohybuje od 10000 až 20000 ks podle velikosti sáčku. Pro více informací nás kontaktujte na info@doypacky.cz.

Kterou svářečku mám zvolit?

Na našem e-shopu nabízíme svářečky jak pro malé a začínající provozy, tak pro větší podniky s vysokou pracovní zátěží. Detailní popis a informace naleznete u každého produktu. Pokud jste v popisu produktu nenalezli odpovědi na vaše otázky, neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám poradíme, která svářečka pro vás bude nejvhodnější.

Kde naleznu Prohlášení o shodě (Declaration of conformity)?

Prohlášení o shodě vám rádi zašleme na základě čísla objednávky nebo čísla faktury. Napište nám na info@doypacky.cz.

Proč se absorbér kyslíku O2Zero® zahřívá?

Je to normální a v pořádku. Nemějte žádné obavy.

Absorbéry kyslíku jsou malé balíčky, které obsahují železný prášek a další složky, které reagují s kyslíkem a odstraňují ho z uzavřeného prostředí, například z obalů potravin. Když železný prášek v absorbéru reaguje s kyslíkem, dochází k procesu zvanému oxidace, při kterém se uvolňuje tepelná energie.

Tato tepelná energie se pak přenáší do obalu absorbéru kyslíku a způsobuje jeho zahřívání. Množství vzniklého tepla závisí na množství absorbovaného kyslíku a velikosti absorbéru.

Je důležité si uvědomit, že teplo generované absorbérem kyslíku obvykle nestačí k tomu, aby způsobilo poškození nebo zničení obalu nebo jeho obsahu. Ve skutečnosti může teplo pomoci vytvořit stabilnější a čerstvější prostředí pro potraviny tím, že sníží množství přítomného kyslíku, což může zpomalit růst bakterií a plísní.

Neškodí absorbér kyslíku O2Zero® zdraví při náhodné konzumaci?

Náhodná konzumace kyslíkového absorbéru by neměla mít nepříznivý vliv na zdraví lidí (dospělých a dětí) a domácích zvířat. Kyslíkový absorbér O2O není určen ke konzumaci, ale je neškodný a netoxický.

Absorbéry jsou testovány společností SGS, a to od materiálů fólie (zvenčí) až po složky (uvnitř). Všechny jsou bezpečné a nepoškozují zdraví.

Byl proveden i test orální toxicity, jehož výsledek ukazuje, že výrobek je v případě konzumace neškodný. V případě náhodné konzumace vyplachujte ústa a pijte hodně vody. V případě potíží doporučujeme navštívit lékaře. 

Jakou velikost kyslíkového absorbéru O2Zero® potřebuji?

Rádi vám pomůžeme s výběrem vhodné velikosti absorbéru. Napište nám na info@doypacky.cz. Od vás potřebujeme vědět pouze 3 informace:
• velikost obalu v ml 
• váha suroviny v 1 balení v gramech
• trvanlivost produktu ve dnech


Dotazy k nákupnímu procesu

Lze provést změny v objednávce?

Je nám to líto, ale jakmile je objednávka odeslána do našeho systému, nelze v ní nic měnit. Nelze změnit způsob dopravy, fakturační nebo doručovací adresu, způsob platby, ani produkty.  V případě, že chcete provést v objednávce nějaké změny, musíte vytvořit novou objednávku se správnými produkty / údaji a původní objednávku stornovat.

Kde se nachází můj balík?

Vaše sledovací číslo obdržíte v emailu, který vám přijde po expedici objednávky. V případě, že nakoupíte jako registrovaný zákazník, sledovací číslo budete mít i ve svém zákaznickém účtu.

Mohu obaly vrátit?

Pokud nakupujete jako osoba nepodnikající (spotřebitel), můžete nám nepoužité a zabalené obaly vrátit do 14 dnů od doručení objednávky. 

V případě, že nakupujete jako fyzická osoba podnikající, právnická osoba nebo instituce, nevztahuje se na vás zákonná 14 denní lhůta pro vrácení zboží. I přesto se vám však snažíme vždy vyjít vstříc a zabalené a nepoužité sáčky nám také můžete do 14 dnů od doručení vrátit. Vezměte prosím na vědomí, že i v případě kdy nám vrátíte kompletní objednávku, nebude vám vráceno poštovné.

Více informací a online formulář pro vrácení zboží naleznete zde.

POZOR: Neprovádíme výměnu zboží. V případě, že chcete zboží vyměnit, musíte si vytvořit novou objednávku a původní zboží vrátit. 

Jak mohu stornovat objednávku?

Objednávku lze bezplatně stornovat kdykoliv předtím než je odeslána. 

V případě, že již byla objednávka převzata přepravcem, můžete zásilku odmítnout, nicméně si vyhrazujeme právo na kompenzaci poštovného a balného viz. Obchodní podmínky. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož zákazník nevyzvednutím zboží porušil kupní smlouvu viz. zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Stejné podmínky platí i pro podnikající subjekty a instituce.

Přišlo mi zboží, které jsem si neobjednal.

Omlouváme se, pokud jsme vám omylem zaslali zboží, které jste si neobjednali, kontaktujte nás na info@doypacky.cz nebo tel. +420 325 516 416. Zboží vám bezplatně vyměníme.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Je nám líto, pokud jste dostali poškozené nebo vadné zboží. Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplňte online reklamační formulář zde.

Jak mám postupovat, když potřebuji změnit údaje na faktuře?

Pokud objednávka ještě nebyla zaplacena a odeslána, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky, údaje vám rádi změníme.

Pokud potřebujete změnit odběratele na daňovém dokladu, lze tak učinit do 15. dne následujícího měsíce od data vystavení faktury (než je doklad zařazen do soupisky odvodu DPH).  Při žádosti o změnu vyplňte, prosím, tento formulář a zašlete nám ho na email fakturace@doypacky.cz. 


Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Pokud máte jakékoli otázky nebo potřebujete další informace, neváhejte se na nás obrátit. 
Rádi vám poskytneme veškeré potřebné informace a podporu.

Jsme tu pro vás od 9 do 15 h. 
každý všední den
Česká republika
Opakovat objednávku
Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.