Kompletní pravidla věrnostního programu
I. Základní pravidla pro zákaznickou slevu
- Každý registrovaný zákazník je zařazen do věrnostního programu a již prvním dokončeným a uhrazeným nákupem se blíží ke své slevě.
- Vždy se nejprve přihlaste ke svému účtu, abyste o svých objednávkách měli jasný přehled.
- Nakoupíte-li zboží v hodnotě nad 25 000 Kč za posledních 12 měsíců, automaticky vám nastavíme slevu 2 %.
- Nakupujte u nás pravidelně a při objednávkách nad 50 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 3 %, nad 100 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 5 %, nad 250 000 Kč vás zařadíme mezi naše velkoobchodní zákazníky.
- Automaticky Vám nastavíme odběr na fakturu se 14 denní splatností. Ale pozor, pokud nebudete dodržovat termíny splatností, může vám být možnost platby na fakturu zrušena.
- Vaše konečné ceny uvidíte ihned po přihlášení ke svému účtu.
II. Na co se zákaznická sleva vztahuje
- Zákaznickou slevu uplatníte na kompletní sortiment obalů.
III. Na co se zákaznická sleva nevztahuje
- Zákaznická sleva se nevztahuje na Stroje a zařízení, akční a výprodejové zboží.
IV. Platnost věrnostního programu
- Věrnostní program začíná prvním dokončeným a uhrazeným nákupem.
- Z důvodu započítávání pouze uhrazených objednávek může trvat nastavení nové zákaznické slevy až 10 dní od poslední objednávky evidované pod vaším účtem.
- Zákaznická sleva bude zrušena, pokud klesne váš obrat odebraných obalů za průběžný rok pod stanovenou výši slevy.
- Společnost Doypacky s.r.o. si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Dále si vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.
V. Ostatní
- Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem. Do věrnostního programu nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný/nepřihlášený zákazník", nelze ani spojovat více zákaznických účtů najednou.
- Objednávky, které spadají do zakázkové výroby se do věrnostního programu nezapočítávají.
- Objednávky uskutečněné přes email se do do věrnostního programu nezapočítávají.
- Započítávány jsou pouze uhrazené a převzaté objednávky.
- Na vrácené zboží v případě odstoupení od kupní smlouvy bude vystaven opravný daňový doklad, který bude následně odečten v plnění věrnostního programu.
Pokud se chcete dovědět další informace, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince +420 325 516 416 nebo e-mailem na info@doypacky.cz.
V Praze dne 30.3.2023