I. Základní pravidla pro zákaznickou slevu

  • Každý registrovaný zákazník je zařazen do věrnostního programu a již prvním dokončeným a uhrazeným nákupem se blíží ke své slevě.
  • Vždy se nejprve přihlaste ke svému účtu, abyste o svých objednávkách měli jasný přehled (Ještě účet u nás nemáte? Neváhejte se zaregistrovat)
  • Nakoupíte-li zboží v hodnotě nad 25 000 Kč za posledních 12 měsíců, automaticky vám nastavíme slevu 2 %.
  • Nakupujte u nás pravidelně a při objednávkách nad 50 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 4 %, nad 100 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 5 %, nad 250 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 6 % a nad 500 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 8 %.
  • Vaše konečné ceny uvidíte ihned a bez dalších podmínek po přihlášení ke svému účtu.

II. Na co se zákaznická sleva vztahuje

  • Zákaznickou slevu uplatíte na kompletní sortiment obalů.
III. Na co se zákaznická sleva nevztahuje
  • Zákaznická sleva se nevztahuje na Stroje a zařízení jako svářeřcí stroje....  

IV. Platnost věrnostního programu

  • Věrnostní program začíná prvním dokončeným a uhrazeným nákupem.
  • Z důvodu započítávání pouze uhrazených objednávek může trvat nastavení nové zákaznické slevy až 10 dní od poslední objednávky evidované pod vaším účtem.
  • Zákaznická sleva bude zrušena, pokud za posledních 3 měsíce zákazník neučiní nákup v hodnotě minimálně 500 Kč s DPH.
  • Společnost Doypacky s.r.o. si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Dále si vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.

V. Ostatní

  • Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem. Do věrnostního programu nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný/nepřihlášený zákazník", nelze ani spojovat více zákaznických účtů najednou.
  • Započítávány jsou pouze uhrazené a převzaté nákupy.
  • Na vrácené zboží v případě odstoupení od kupní smlouvy bude vystaven opravný daňový doklad, který bude následně odečten v plnění věrnostního programu.

Pokud se chcete dovědět další informace, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince +420 722 101 080, e-mailem na info@doypacky.cz.cz nebo prostřednictvím chatu, případně facebooku.

V Praze dne 25. 5. 2018